PuurZO gaat voor de allerbeste kwaliteit en hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Desondanks kan het voorkomen dat u een klacht heeft. PuurZO hoort deze graag, zodat we met elkaar tot een passende oplossing kunnen komen:

Stuur een mail naar klachten@puurzo.nl met een duidelijke beschrijving van uw klacht, uw naam en achternaam, emailadres, adresgegevens en telefoonnummer. Een brief sturen mag ook: PuurZO, postbus 15, 1566 ZG Assendelft.

Wij proberen bij ontvangst van uw klacht binnen drie werkdagen op te reageren. Mochten wij langer de tijd nodig hebben om op uw klacht te reageren, dan stellen wij u hiervan per mail op de hoogte.

Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen dan kunt u uw klacht indienen bij Webwinkelkeur. Kijk hiervoor op https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ Webwinkelkeur zal vervolgens proberen het geschil tot een oplossing te brengen.

Het is ook mogelijk om uw klacht neer te leggen bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Kijk hiervoor op http://ec.europa.eu/odr. Het ODR-platform zal u vervolgens bijstaan.